One week later!

Tjena allihopa. Det har varit så fullt upp förra veckan när kusinen var uppe att det bara inte fans tid till att sitta framför datorn. Nu är det börjat lugna ner sig lite och kände mig super sugen å att skriva ett inlägg. Dock har det hänt då mycket sen jag skrev sist så vet inte vart man sk börja.

Det var i alla fall superkul att ha kusinen här uppe förra veckan. Vi hade verkligen superkul! Så det blev verkligen en helspäckad vecka. Sen nu de senaste dagarna har vi haft projektvecka. Alltså jobbat med mitt företag och fått ordning på det. Även blivit riktigt krasslig så det är bara ett big NO NO!! Så idag när vi har friluftsdag så hade jag glömt att välja och no offence så fick jag det tråkigaste man kunde ha nämligen vinter orientering (tycker orientering är superkul men inte mitt i vinter när det är -15 och en meter djup snö!). Så tänkte när jag ändå inte har idrott och det inte går på betyget kan jag lika gärna vara hemma och ta tag i lite saker. Istället för att bli mer förkyld.

Så tog ett liten paus från körkortsteorin men ska ta och göra ett till test. Sen blir det att hoppa ner i badet och bara blattna upp! :)

Har eran vecka varit bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0