LÖRDAAAAAAG!!

Nu är det helg igen. Är jättetaggad men vet inte varför. Inget speciellt som händer och imorgon ska jag jobba hela dagen (känns inte taggat), men just nu sitter jag och har mycket energi som jag måste göra mig av på ett eller annat sett. Det är riktigt fint väder ute så måste väl försöka få med mig någon ut.

Igår visade måns mig ett spel på telefonen som jag blev lite besatt av. (kanske därför jag är så taggad, vill spela). + att måns sa att jag skulle drömma om spelet inatt. och gissa.. det gjorde jag. skitstörande när man vaknade. Hittade en likandne version till iPaden men det var inte lika skön men funkar. Typiskt att pappa var tvungen att ta med sig den till kyrkan där de är nu. Ska åka upp och möta upp dem senare och fara till Tomtebo till ett par familjevänner. Tråkigt att inte Sofie kommer vara hemma men blir trevligt ändå med middag och melodifestivalen.
Nä nu kan jag inte sitta här längre måste ut en sväng innan jag gör mig i ordning! hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0