Kusinen kommer upp ! :D

Igår ringde min kusin till mig och hörde om hon hon äntlingen skulle kunna komma upp! Så nu efter sjuttioelva gånger som vi sagt att hon ska komma jag ska komma osv så är det ÄNTLIGEN ordnat. nästa tisdag kommer min kära kusin upp och stannar i drygt en vecka. Är super Exited. Håller på att tagga sönder. Vi har typ inte setts sen vår morbrors bröllop. Och det var ett och ett halvt år sedan. Alldeles för länge enligt mig. Så nästa vecka kommer det bli shopping, festande och mycket skratt.

Så nästa fredag dvs Fredagen den 18 februari. Då ska alla följa med ut på Krogen! Bara att boka in datumet redan nu!
Whos with me? :P


Jag och Louise innan vi skulle åka hem från morbrors bröllop!

Kommentarer
Postat av: Wiberg

Louise du är otroligt snygg, jag och oskar kommer för dig!

2011-02-09 @ 13:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0