HEMMA

Så var man hemma igen efter att suttit och jobbet prick hela dagen. Gick faktsikt oerhört bra idag. Glad att jag gick dit. Dock blir man fett negg närman kommer hem ska berätta om den bra dagen man har haft, sen så är det typ sjukstuga hemma och alla bara gnäller är negg och bara surar. Drar ner en som fan. Så nu är jag oxå butter. Tror mycket är för att magnus inte kom på lektionen förra veckan (känn dig utpekad) så min grupp kunde inte redovisa förra gången när man var påläst, det far fräskt i minnet och man var förebrädd. Nä nu måste jag redvisa imrogon OM HAN DYKER UPP dvs. Är inte lika förberädd, känner mer "orka bry". nervös. bööööörda. Måste göras bort. ej påläst. Ska läsa igen en sista gång innan jag somnar. Men frågan är om det fastnar??

Är helt slut nu, så blir att sova nu här i sjukstugehemmet!
GOD NATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0