05.40

Idag klev jag upp 05.40. Sist jag gjorde det var hur länge sen som helst. Nådigt trött man var men gick bra att kliva upp för var sjukt taggad på att hämta min kusin som skulle komma med tågen kl 06.28. Först skjusade jag hem David och sen efter det så for vi till den nya tågstationen vid sjukhuset. Har aldrig varit inne i den förut, sjukt fin har den blivit alla fall. Det som sög att när man klivit upp så tidigt kommer till tågstation så är tåget sent. Det kom inte förrän halv 8. Satt där nästan en timme och vänta. Men he var det värt. Nu ligger jag och kusinen i sängen och pratar lite. Hon är jättetrött efter tågresan och det kan jag förstå! Men hon ska få sova när som helst, För jag ska iväg och klippa mig när som helst. Hoppas jag blir nöjd. brukar aldirg bli det nämligen .

Så nu går snart bussen måste skynda iväg. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0